Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 31. januar 2017

Pendling i slikt vær er topp

Hærlig!

Digger at det er slikt vær ute, og da spesielt med tanke på at jeg er pendler.
Jeg er jo ikke så begeistret for å kjøre, men når en har 45 min vei til jobben, har en ikke noe valg.

Det jeg har funnet ut, er at om jeg kommer meg på veien før 6.15 da slipper jeg alle trailere.
Det er positivt.

Men om jeg blir litt forsinket bare 15 min, da er det trailerkø.
De er så kamerater, de kjører 4 og 4 sammen.
Da er det ikke lett å dra forbi i all slags vær og vind. Regn og sludd, holke og strødd.

Så dette været passer meg og pendling.

Det har faktisk vært tørt på veien, Lykke rett og slett.

Jeg må bare si at jeg håper at det ikke kommer kulde og snø, men fortsetter slikt det er nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar