Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 26. januar 2017

Når nøden er størst......

Nå som jeg "går på skole" hver kveld.
Krever det litt disiplin.

Jeg prøver å skrive litt hver dag.
Noen kvelder bruker bare å rette tekster.
Det er en god øvelse, og når en leser sin egen fortelling flere ganger, så ser en nyanser en ikke ser i begynnelsen.
Utrolig spennende.

Nå er det som jeg har fått roen, tiden og ikke minst verktøyet til å sitte slikt.
Jeg har det ikke travelt, jeg vet hvor jeg skal.
Skrive mine bøker, og få de ferdig.

Men i desember spiser man for mye, og dermed vant å  "stappe inn litt " mer enn vanlig.

Så når en har sittet slik kveld etter kveld, så er en fysen på noe.....

Når nøden er størst.


Jadda Glad Torsdag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar