Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 10. januar 2017

Første undervisning

I kveld er det webinar, første pep talk.
Gleder meg.

Jeg har gjort hjemmeleksen min allerede.

Jeg har plottet inn alle undervisningsdager, og sett at jeg er tilgjengelig.
Eller egentlig gjort meg tilgjengelig.

Jeg har notert innleveringsdatoer, og ser jeg har en stor jobb fremfor meg!
Det skal jeg klare.

Jeg har tenkt på boken min, lyttet til alle tips, systematisert, og satt opp en plott.
Så har jeg tenkt ut serien - hvordan jeg tenker progresjon i fortellingen.

Jeg har tatt for meg karakter kartet, og plottet inn.
Systematisert all research jeg allerede har utført, og det var en del ting jeg har lest meg opp på!

Så nå skal jeg være proppende full med energi og skrive vilt.
MEN der stoppet nå, nå har jeg fått så mye påfyll, at jeg har gått i stå.

Skrivestilen er stakkete, setningene er elendige, og historien suger (allerede).

Jeg håper at pep talk i dag hjelper, at jeg allerede nå føler meg hjelpesløs, det er litt for skummelt altså og altfor tidlig.
.
Jeg har jo så god plott - plan - fremdrift, så blir jeg såååå redd.

Urettferdig

Bare så du vet det en struts stikker ikke hodet ned i sanden.
Han legger seg ned på bakken, da føler den seg tryggest


Skrivemaskinen er kastet i gulvet...... takk Sidsel - gir meg ikke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar