Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 10. januar 2017

Heiagjengen min

Jeg har fortalt flere av mine venner at jeg nå har besluttet å skrive den boken jeg har snakket om så lenge.
Så jeg har altså min egen heiagjeng, det er deilig!

Ikke alle er så heldige.

Men det er jo slik at når du tør å si høyt dine planer, da blir de litt mer forpliktende, og det er bevisst valg fra min side.

For at jeg skal presse meg litt, og ikke gi opp så forteller jeg at jeg skal skrive Barnebok.
Flere sier, og det blir tøft.
Har du ikke prøvd det før (jodda smør det inn )
Ensomt
Stakkars deg hvorfor det ?

Men så er det heiegjengen
Endelig
Bra for deg
Dette klarer du
Du får til det du bestemmer deg for!!!!

Er jeg ikke heldig, det er de jeg tar på skulderen min, når Dama på andre skulder sier at dette kommer du ikke til å få til.
Du gir opp, du er ikke disiplinert nok, du er ikke god i spåk.

Heiagjengen min vil meg vel, dømmer ikke, men bare HEIER meg frem...

takk deilige venner



Fra en venninne jeg respekterer STORT !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar