Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 22. januar 2017

Deilige Drømmer

Jadda i natt falt mye på plass.

Jeg skrev til og med min synopsis på bøkene mine i søvne, er det ikke kult!

Det er bare at når du våkner, så har du "det" hodet, for det er så mye som må ned på papiret.
Jeg er så redd for å "glemme" alt jeg har drømt.

Men om jeg ligger helt stille, tar penn og papir, og begynner å skrible ned, daa "sitter" det liksom.
Så det er cluet, unntatt i dag, for pennen sluttet å virke.
Og da må jeg stå opp, og lete etter nye penn, for det faktisk noen som spiser penner i dette huset.
Alarmen må slåes av, det betyr briller på, skjønner - masse STYR.

Men i hvert fall når en endelig har funnet denne hæsjens pennen, så er det bare å skrible ned det en husker.

Jeg er fornøyd.

Nå er det noen timer intens jobbing, også er det tur i skogen.

Glad søndag

Calberg skogen på sitt beste.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar