Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 17. januar 2017

Skøytebane - bilkjøring

Jadda i dag så skjedde det.
Underkjølt regn og det frøs, lekkert.

Nei tror ikke jeg vil bruke det ordet.
Men det var glatt i hvert fall.
Hørte på radioen at det var 14 biler involvert i en kræsj, ikke morsomt.

Det er jo slik at en tror en har kontroll, kommer i en rundkjøring og bilen går rett frem mens du prøver å svinge, ekkel følelse.
Kunsten er å ikke få panikk, men gjøre de rette tingene.
Vi har kjøpt ny bil, og jeg er ikke så kjent med denne enda.
Den har automat, og det har jeg heller ikke vent meg til, så jeg må rett og slett ut på glatta og leke litt.
Så jeg skjønner hva jeg skal gjøre.

Nå regner det, fint om det fryser på i natt. DA er det bare å bruke lang tid kjenner jeg.

Skøytebane og bilkjøring hører ikke sammen rett og slett.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar