Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 3. januar 2017

Helt vanlig tirsdag

Noen dager er bare helt vanlige dager, slik som denne tirsdagen.

På radioen så de i dag tidlig at dette var den grusomme dagen, dag 2 av ett nytt år, den tunge dagen.
Er ikke enig det, jeg har hatt en meget fin dag i dag.

Tid til å puste, kom på jobb, fått orden på mailer, svart på ting som har ligget fra "i fjor".
Opplever at jeg har en rolig fin tid nå.

Dette er planleggingstiden min, både privat og som leder.
Nå har jeg ligget til lading i jula, og har brukt mye tid på å tenke, gruble, lage system, tenke fremover, tenke langsiktig! Elsker det!

Men tilbake til min gode tirsdag.
Gode samtaler på jobb, gode samtaler med kollegaer på telefon, alt har liksom stemt i dag.

Kommer hjem og hva venter meg, jo en deilig wok som kjæresten har laget.
Timer på sofaen og oppdatert meg på nyheter, har vært sløv i ferien, deilig å bare suse også.

Ordnet med finanser, ryddet litt, alt bare stemmer.

Inn på kreative rom - nå er jeg snart i gang, nå skal jeg gjøre det!!!!!!

Glad tirsdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar