Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 1. januar 2017

Nytt år - blanke ark!

Det føles riktig så deilig, å tenke på at nå er det nytt år og blanke ark!

Legge bort 2016, si at dette året var ikke helt topp, men jeg har lært mye, og det er det viktigste.

Nå er jeg klar for nytt år med blanke ark, og muligheter.

Det er ikke slik at jeg har sett "lyset" og tror at alt blir så mye bedre, bare fordi vi skriver 2017.
Neida, jeg vet at livet har sorg og gleder, opp og ned!
Jeg er klar for det.

I dag på min gå tur så tok jeg noen fine motiver:

Dette bildet, sier lyst åpent - bare muligheter - pløyd mark - men lyset er der fremme

Dette bildet ble litt symbolsk for meg, dette sier at jeg har levd ett liv, og at jeg har ett lys med meg, som passer på meg!
 
Bare å tolke fritt.
 
Vel, jeg skal bruke dette året, på å investere i helse, og kropp.
Tror at det er viktig at kroppen fungerer, da fungerer det meste.
Begynner med å svømme på Støtvig hotel i en måned, fikk månedskort i julegave av samboer, gleder meg, tror at det er en fin treningsform for min kropp i hvert fall.
 
Så skal jeg ta ett kurs, så jeg blir i stand til å skrive ferdig min bok.
Jeg har mye jobb her , men den utfordringen er jo bare spennende:
 
Janne gjør ting hun ikke kan!!!!
 
Jobben har jeg også satt meg mål, men de vil jeg ikke dele her, men har skrevet det ned så de går ikke bort.
 
Rett og slett Nytt år  med blanke ark
 
VELKOMMEN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar