Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 14. januar 2017

Forfatterskolen - første innsendelse til vurdering !!!!!

Å det nærmer seg såååå fort.


Første innsendelse, og jeg er ferdig men er jeg ferdig ?!

Det er ingen tematikk på innsendelse, bare skrive en fortelling 1000 ord.

Wæw, hva skriver en om da da....
Jeg bestemte meg når jeg begynte på dette, at jeg må gå "all in".
Så en hjemmelekse HVER  dag er å skrive en historie.
Nå er jeg ganske god på å bare skrive i vei, også ser jeg hvor det ender....
Sikkert ikke riktig, men slik er jeg skrudd sammen.

Men nå som jeg skal tenke på alt jeg har fått på skolen, ja nå sliter jeg.
Setningene blir dårligere og historien suger.  Jeg skriver stakkato, ikke imponerende i det hele tatt.

Jeg må bare ta den tilbakemelding jeg får: "kontruktiv tilbakemelding" det er det jeg vokser på!
Så hun med skjelven mage.

Jeg vil jeg vil, men får det ikke til.

I hvert fall, vi er blitt rådet til å ha noen pilotlesere.
Jeg har spurt en meget god venninne om hun vil være min pilot, og det vil hun.
Bare det å få noe tilbakemelding fra en nær venn det går greit, tar det ikke som kritikk.
Og hun er selvsagt min HEIAGJENG.
Jeg har en skisse til boken min, men da trenger jeg yngre pilot, så jeg har peilet ut noen barn til venner.
De er ærlige og det trenger jeg.

Ha en super lørdag.
I dag kreativ, skrive, male, svømme.... YEEEEEEEEEEEEEEES

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar