Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 15. januar 2017

Overlegen - absolutt ikke !

I dag har jeg vært ute og gått tur sammen med kjæresten.

Jeg er så "uheldig" at jeg ser dårlig. Dvs jeg må ha folk ganske så inn på meg, for at jeg skal se hvem det er.

Jeg blir fort stemplet som overlegen, dessverre, men det er jeg altså ikke.

Vel, i dag gikk vi tur, og vi gikk og skravlet, noen kommer mot meg. Kjæresten og jeg hilser alltid, vi sier hei så går vi videre.
I dag gikk vi forbi masse mennesker det var så fint vær, så det var mange ute og gikk tur.

Vi passerte disse menneskene og etter på så sier kjæresten var ikke det henne.... og jeg hæ var det, jeg så bare hei og hei og gikk videre.
Jeg har altså gått forbi mennesker jeg absolutt normalt ville stoppet og skravlet med.
Men jeg SER IKKE!

Så kjære kjente, ikke bli sur, jeg er ikke overlegen. Jeg ser så dårlig "thats all".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar