Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 5. januar 2017

Nålmannen i livet mitt

Jeg prøver å få kroppen på plass, og akkurat nå har jeg en betennelse i nakke,skulder og arm.

Det hele startet når syrran havnet på sykehus.
Jeg liker ikke å kjøre bil og da når jeg pendlet til riksen så knøt jeg meg og det smalt i nakken.
Dette har jeg altså hatt nå i 6 uker.

Og jeg har gått til nålmannen siden da.

I går var jeg hos ham, fordi det har plusset opp.
Han brukte 1 1/2 time på nakke, rygg, skulder og arm. Der og da så trodde jeg at han skulle stikke mg i stykker. Og jeg følte meg mørbanket etterpå.
Du vet når en dampveivals kjører over noe.
Vel dampveivalsen har altså kjørt over min kropp.

I går så jeg sliten ut, men i dag er jeg bare skikkelig støl.

Har vært ute og gått med Wenche og kroppen føles grei nå.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar