Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 24. januar 2017

Svever på ei lita sky......

Juhu

Gjett hva jeg har fått i dag......

Tilbakemelding fra skolen på min første innsendte tekst.
Hva er så merkelig med det!
Jo, det er en milepæl for meg.

Oppgaven var såre enkel:

Skriv en tekst på 1000 ord !
Ikke vanskeligere enn det.

Kurset jeg går på er å få verktøy til å klare og gjennomføre nettopp det å skrive en bok for barn.
Ja en kan ha mange ideer, men om en ikke får satt det i system, og tenkt gjennom så blir det ikke bok.
Såpass har jeg skjønt.

Vel, jeg har ideer, det skorter ikke på det, det bobler jo hele tiden i dette hodet.
Men det å få sluttført alle tankene, og få de ned på papiret.

Så altså dette er min aller aller største prosjekt.
Om jeg ikke klarer det så skal ingen si at jeg ikke har prøvd.

MEN tilbake til "svever på ei lita sky...."

I dag fikk vi tilbakemelding av lærer og to elever.
En er jo så spent at en dåner.
Når mailen kom så turte jeg ikke åpne den, orket ikke bli slaktet på en tirsdag liksom.

Men så etter håndballkampen hvor Norge vant over Ungarn, kom motet.
Og jeg leste mailen.
Jeg leste tilbakemeldingene og jeg ble helt helt stum.
JEG HADDE KLART DET, å formidle.
Fortelle beskrivende, følelsesladet og de leste akkurat slik jeg ønsket.
Jeg har til og med formidlet noe jeg ikke trodde, de gav de alle 3 tilbakemelding på.

Halleluja lissom.

Første milepæl unnagjort.

Nå er det bare å brette opp armene og fortsette.


Hilsen hun som ligger på skya akkurat nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar