Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 23. januar 2017

Pust med magen

Enkelte dager, opplever i hvert fall jeg at en glemmer å puste !!!

Det var slik i dag. Ikke at jeg var sent ute men det var liksom som om jeg fikk en for sen start på alt.

Jeg har vært i en del møter som det er på mandager, jeg har tatt tak i ting som ikke kan ligge.
Jeg blir borte fra kontoret i 2 dager, og da vet jeg at jeg må få tømt postkassen, for den blir så fort full, og da får jeg melding at mailboksen er full og kan ikke sende mail.

Så har jeg løpt videre til nålmannen, og nå er jeg "full ladet". Eller det er i hvert fall målet.
At nålene skal gi kroppen det den trenger.


På slike dager hvor en løper enten før eller etter klokken, jeg vet ikke helt hva jeg gjør, så er kunsten å puste med magen.

Det er det jeg skal gjøre nå.
Legge meg på gulvet og puste langt ned i magen.

Glad mandag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar