Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 21. januar 2017

Forfatterdag idag !!!!

Jupp har satt av helgen , til det jeg aller aller har mest lyst til.

Nemlig å jobbe med Forfatterskolen, gjøre de oppgavene jeg henger etter med.
Høre på webinarene igjen, og legge den planen jeg skulle.

Sette strukturen, har alt i hodet nå, ikke så dumt det heller, men jeg kjenner at jeg må få satt det ned på papiret, tror det er en riktig prosess for å komme videre.

Jeg synes det er gøy, men det er denne tiden som tar meg.

Når en står opp 5.15 og det går i ett til etter middag 18 tiden.
Så er det kor, trening, svømming, og så vil en jo gjerne få lest litt, ipad litt, eller bare ha sappe dg.
Jeg trodde at når en fikk store barn DA fikk en mye tid.
Men det er jo ikke slik, ja en disponerer tiden sin, men det er ting en bare MÅ.

Men en kan ikke annet enn å klage, smiler, det er jo luksus...
Går bra

Ha en fiin fin lørdag






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar