Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 8. januar 2017

Forfatterskolen - Barnebok kurs

I 2017 har jeg bestemt at jeg skal videre med mitt prosjekt BARNEBOK.

Jeg har derfor meldt meg på ett Barneboks kurs og det begynner til uken.

Jeg har nå vært med på 2 webinarer ( fint ord, helt nytt for meg, men nå skjønner jeg hva det er ! Jeg sitter altså hjemme og hører på foredrag, helt supert altså ).


Ikveld er det redigeringswebinar.
Hvor de tar for seg 5 tekster, også leser Kristin som har kurset ett utdrag av tekster.
Hun leser det høyt, så redigerer hun slik at vi ser endringen.

Kjempelærerrikt !

Dette blir en så utrolig spennende prosjekt.

Og jeg har troen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar