Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 3. februar 2017

Svøm deg glad

Januar har vært en flott måned.

Det å få gavekortet på svømming er som jeg har nevnt mange ganger før, det beste jeg har fått.

Vi har fått til å svømme 3 ganger i uken.
Og i dag skulle jeg teste meg selv ut.
Jeg skulle telle hvor mange ganger og meter jeg klarte å svømme.
Jeg var alene i dag, så det passet ypperlig å måle.

Vel, på 40 min så svømte jeg altså 750meter.
En lengde er 12 meter.
Jeg har liksom trodd at jeg klarte å passere 1000 m men neida.
For det blir ganske så mange lengder.
Jeg måtte nesten flire, var som jeg hadde fanden etter meg.
Jeg skulle jo se hvor mange jeg nådde på tiden jeg hadde til rådighet.

Jeg ønsker å ta en måned til, for det har vært så godt for kropp og sjel.






































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar