Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 16. juni 2017

Sommerkonsert med KORALL

Yes, da er vi i havn.

Sommerkonserten foregikk på søndagen, og var en STOR suksess rett og slett.

Vi sang i Ekholt kirke, og de har pusset opp kirken, og lagt nytt gulv.
Og det er blitt en fantastisk klang i kirken, så når man synger, ja gjaller det i veggene, men det blir en så mektig lyd, og det høres så flott ut, at vi ble nesten bergtatt selv at det vi sang.


Vi pleier å ha hvite kjoler, eller ønske er "noe hvitt" og da kler vi oss i deilig hvitt sommertøy.

Vi vandrer vakkert inn, og har fått prentet inn "Smil og gå, smil og gå" . Det opplever jeg at vi gjør!

Så begynner vi da, og synger og den ene sangen går unna, tilslutt så er vi på nest siste sang.
Hvor ble denne tiden av!

Men så flott det var og så moro at vi kom i havn dette året også.

Det er tøft å synge 11 sanger, uten noter og pugget tekst. Men når vi klarer det så er det selvsagt ekstra morsomt.
Vi hadde så mange sanger i år, at jeg ble helt svett, og var usikker om jeg skulle klare det.
Heldigvis for meg så sitter jeg i bil ca to timer hver dag, og derfor klarer jeg å lære/pugge tekster.

Så kjære Korall, er så glad for at jeg er en del av dette.
Og til den flotte dirigenten vår Mette, "you are the best".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar