Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

mandag 26. juni 2017

Ønsker meg

Jeg elsker å sitte på instagram og se på ideer.
Får så mye energi av det.
En del av det jeg ser, kan jeg ta med til jobben min, og det er fint.

Men jeg liker å få ideer til malerier og til skriving.
Derfor liker jeg instagram så godt.
Alle er så vellykket og alt er så fint på instagram og når jeg ser på feed ( de filmer hver dag, det er morsomt å følge).

Men la meg vise noen tips se her:

Slikt fuglehus kunne jeg tenkt meg å lage, er det ikke fint
 

Eller denne trappen, vet ikke hvor jeg fant den

Og se på denne, det er jo ett must, kan ikke leve uten en slik.

Dette får jeg energi av, og se på så mye fint.

Og en dag, da er jeg sikker på at jeg kommer til å snekre, det jeg ønsker meg!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar