Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 17. juni 2017

Sommer !


Første sommerdag sa de på reiseradioen i dag, og det har det jammen til meg vært.

For en flott dag.
Vi dro inn til byen, fordi det var sommermarked, og vi hygget oss stort.
Det ble faktisk litt for mye mennesker, så vi tok noen bakveier.
Musikermannen kjenner så mange så vi kommer ikke fremover, vi brukte nesten en time fra å starte i gå gaten til den butikken jeg skulle mmmm.

Vi var i byen noen timer, så dro vi hjem og tok noen timer på verandaen før det ble overskyet.

Men nå har det klarnet opp.
Jeg har boken klar og ett pledd, så nå skal jet ut og koooose meg.

Glad lørdag hilsen musikerfrua

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar