Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 10. juni 2017

Boblevann - Prosecco

Hujja, det er lørdag, og jeg sitter i min skrivehule og skribler i vei.

Har gått litt trått i dag, så da var det bare å sprette korken på en flaske jeg fikk av Elisabeth, det er en akkurat størrelse, når en er forfatter! ( flasken altså ).
Og når en sitter her og ser på boblene som hopper i glasset, ja da kommer kreativiteten enda mer!

Fingrene flyr over tastaturet, og sitter her og nipper litt bobler.

Og sannerlig kommer ikke spotify og spør om jeg ikke har lyst å høre på "gamle sommerminner".
Jeg sier ja og vips så kommer Rasmus Nøhr:  Lige nu og lige her. Vips så er jeg på maleskole i Holbæk, og drikker boblevann med Marianne, og tenker på alt det morro vi hadde når vi var der. Hyggelige minner altså!
Sød Musikk - av Rasmus Nøhr neste hæææærlig!!!!!
Må bare stoppe opp skrivingen høre det danske språk, smile og tralle med.

Life is goood GLAD LØRDAG


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar