Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 16. juni 2017

Du må kysse mange frosker før du møter prinsen = Forlag og Avslag

Der er jeg i dag!
Du må kysse mange frosker før du møter prinsen.
Og gjett om ikke jeg har møtt ham.

Slik føler jeg det litt med forlag også.
Du skal sende inn manuset til forlag på forlag.
Vente tålmodig i 8-12 uker før du får ett standard brev som sier at du ikke nådde opp, denne gangen.
Og jeg er nå i rugetiden, jeg går og venter og venter.

Har fått 2 avslag allerede, men jeg gir meg ikke har trua, og sender inn.

Jeg jobber nå med to bøker side om side.
Når jeg stopper opp i den ene boken, da begynner jeg på bok nr to, og lar det stå til.
Det beste er å skrive ukritisk og ikke rette, bare koke i hodet, og la det skje.

Jeg er god på å bare drive "flow", ikke sette begrensinger i teksten.
Jeg har alltid sagt at selv om jeg er dårlig i det norske språk, så vil ikke det si at jeg ikke vil få gitt ut mine bøker, det vil bare ta litt lengere tid.

Men denne ventetiden den tar jammen til meg på




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar