Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 2. juni 2017

Sommer Sommer Sommer

Jeg elsker at det er såååå grønt og frodig ut.
Har du tatt deg tid til å titte......

Det å sitte og se på det grønne gresset vokser, eller skogen er grønn.
Blomster spretter opp her og der, elsker det!

Jeg liker å få hagen, det grønne og lyset inn i huset mitt.

Så på sommeren tar jeg ned alt av gardiner, tar bort tepper, elsker at lyset kommer inn.
DA er det sommer for meg.

I dag har jeg gjort akkurat det, tatt bort alt, og jeg synes det er så godt å hvile øynene på lyse.

Men en må kompromisse litt, jeg vet det kan virke ekstremt for noen.
Så musikermannen har fått "beholde" teppe under spisestuen (enn så lenge).









Uterommet får komme inn, deilig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar