Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 9. juni 2017

Briller her og der

Ja da er en kommet i en alder at en MÅ ha briller når en skal se prislapp, når en skal lese en oppskrift osv. Jeg har hatt ett behov lenge.
Men nå er det absolutt!

Så i går var det å investere haha i flere nille briller.
For en må ha det i bilen, vesken, på badet, kjøkkenet, stua og egentlig i alle utejakker også.

dette er 3 forskjellige altså!
 
Jeg pleier å ta de mest fargerike jeg finner. Når en kan slå ut håret på fargeskalaen så er det bare å gjøre det.
Men trenden nå var ikke farger som passet meg helt, derfor ble det blå, tiger og look a like tre farget på stangen.

Nå er jeg forberedt for sommeren - LESE.......


Elsker det skjermbildet mitt, akkurat fått ny pc og skjønner ikke en dritt hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar