Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 9. juni 2017

It`s back - my pineapple.......

I fjor fikk jeg penger av mamma og kjøpte meg en ANANAS.
Den flotteste ananasen du kan tenke deg, og knæsj gul.
Den hadde jeg i gangen, og når jeg kom hjem, lyste den mot meg.

Jeg ble i så godt humør!!!!!!

Dessverre så fikk musikermannen dunket til den og den falt ned av pidestallen og knuste i mange biter. Det var ikke noe å reparere.
Jeg ble helt bestyrtet når det skjedde ( jadda død ting betyr ingenting).
Men det var nok mer formen, størrelsen og FARGEN, som gjorde at den var viktig for meg.

Men ALTSÅ it`s back.......

I går kjøpte jeg den for min musikermann til meg, når man ødelegger noe, må man erstatte den!!!!!

Og jeg blir såååååå godt humør.

Glad lørdag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar