Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 9. juni 2017

Når bokstavene tar slutt i bh alfabetet

Trudelu sier jeg!!!!!!

Jeg hadde bestemt at så fort jeg fikk feriepenger, så skulle jeg investere i undertøy.

Jeg har til og med forberedt meg så godt, at jeg har kastet alt det gamle, og det er nå nesten en tom undertøyskuff.

Feriepengene kom og jeg dro da innom undertøybutikken.

Egentlig så må en være i riktig humør for å klare og gå inn i en slik butikk.
Selvfølelsen er vel ikke akkurat stor, når en går inn i butikken heller, den ligger mer mot under skosålen.

Jeg går rundt i butikken og titter, ekspeditrisen ser egentlig ikke opp av mobilen sin.
Jeg fortsetter å vandre rundt.
Hun kommer mot meg og er vel egentlig en "modell" ung, tynnpipestilk FLATBRYSTET, hun vet sikkert alt om hva jeg trenger!!!! not ( husk jeg er BARE MISUNNERLIG snakker ikke stygt om andres utseende).
Jeg forteller mitt behov, hun lytter ( i hvert fall ) ser på meg og sier " Er det greit at jeg måler deg, for å finne størrelsen.
Jadda, midt i døråpningen står jeg da, med flesket ut og blir målt.

Det neste hun gjør er egentlig bare hysterisk morsomt.

Du vet de rekkene med bh er som henger i butikken.
De lekre, sexy, de går hun forbi.
Hun går mot ett diskre hjørnet som ikke synes fra vinduet, og der henger doble HENGEKØYER rett og slett.
Og det er da jeg innser det, jeg er i SLUTTEN av bh alfabetet!!!!!!



Jeg er fremdeles klar på hva jeg trenger, enkle blanke uten dill.

Hun har ingen enkle, bare blonder og dill.
Jeg tar med meg 3 doble hengekøyer inn i prøverommet, og tenker briste og bære.

Jadda, de sitter som en kule, ingenting og si på de.
Hun kan sin jobb.

Enden på visen er jeg går ut av butikken med 3 stykk doble hengekøyer i slutten av bh alfabetet.
Og jeg er kjempefornøyd.

ikke sponset innlegg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar