Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 9. juni 2017

Maleinspirasjon

Takk og takk og takk.

Jeg har begynt på malekurs hos Lise.
Tenk det er 9 år siden første gang jeg var på malekurs hos deg.

Og kjære vene for en vei.
Du åpnet "malerriket" for meg, og etter første gang har jeg utviklet meg enormt!
Fra å ikke kunne blande farge, til å bruke en dag - uke eller to på å stirre på ett lerret og se om jeg er der. Det har vært helt supert denne reisen, og jeg er ikke ferdig enda.

Nå går jeg mot en mer leken stil igjen, litt driter i og det er så befriende og deilig.
Før var hvite lerret noe herk, nå er det bare glede.


Det Lise gjør er at hun ser noe vakkert i alle malerie, hun ser utviklingsmuligheter og fargekombinasjonen. Hun sier ikke at noe er galt, eller feil.
Neida, hun bare foreslår endring, og du skjønner ikke en gang at det er en endring.
Så for meg er dette den beste medisin, og jeg vil fortsette å komme på disse helge/kveldskursene dine .

takk og takk 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar