Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

fredag 16. juni 2017

Istedet for minutt for minutt - Så består mitt liv akkurat nå gram for gram

Jeg er jo så heldig !
Å være midt i overgangsalderen, og det er ikke noe å spøke med, opplever jeg.

Det begynte med frysetokter, jeg så ut som ett vandrende ullteppe, for jeg frøs konstant.
Og så er det slik da at når en går og legger seg, ja da dør man nesten av koking og svette.
Jeg er der nå.
Veldig flink til å gå til nålmann og han fikser mye, verdt å prøve.

Men for å komme tilbake til gram for gram i mitt liv.

Jeg LEGGER jo på meg , faktisk minutt for minutt.
Om jeg er flink hele helgen, og hele uken, ja da rører ....ikke vekta seg i det hele tatt.
Men det er slik at det skiller faktisk 4 kg fra morgen til kveld . ( må jo bli gal av slikt).

Så gram for gram, jeg er på hugget, men jeg måtte slutte med å gå på vekta fordi jeg ble helt opphengt. Så "vekta" mi er tøyet mitt.
Når uniforms skjørtet blir for trangt, da må jeg bare skjerpe inn.

Målet mitt er litt bevegelse hver dag.
Og det klarer jeg, har jo klokke,som forteller om jeg er flink, og det ser bra ut i hvert fall.





 Gram for Gram, målet mitt er blant annet over 10 000 skritt her dag.
Er der så og si hver eneste dag ( sier hun stolt).








Så gram for gram-...... jeg sliter altså!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar