Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 28. februar 2017

Vips så var den over - Februar

Jeg sier , vips så var den over.

Personlig har dette vært en tøff måned.
Mye har skjedd og spesielt på privat fronten.
Med sykdom og alvorlig sykdom med mennesker som betyr så utrolig mye for meg.
Jeg blir så engasjert, og jeg blir så motløs at en ikke kan være med å bare "fikse.

Men jeg tenker positivt, for det er viktig.

Ellers så har februar vært en variert måned.
Værmessig ikke verre enn andre år.
Så rett ord er variert, ferdig snakket.

Jeg har gjort en del ting jeg ikke trodde jeg noen gang kom til å gjøre.
Jeg har vært kursleder for ett malekurs, det var megagøy, koste meg masse og fikk bare energi av det, tusen takk Inger Helen, som tenkte på akkurat meg.

Jeg har jobbet intens med boken min. Og jeg opplever at den er "ferdig rå" , jeg venter på respons fra mine 3 piloter, og så sender jeg det inn til fristen 6 mars.
Det er søren til meg krevende å skrive bok.
Når du synes du har skrevet ett godt kapitel og du dagen etter leser det, og tenker , hvor i all verden var jeg i går. Dette er jo ræva.
Da er det bare å trykke delete knappen og begynne om igjen.
MEN 6 mars da er det innlevering.

Så har jeg malt litt, skrevet småfortellinger ved siden av boken.
Jeg har funnet ut at småfortellinger er en god oppvarming.

Jeg har vært platina hvit med gul skjær, dårlig opplevelse.
Og nå er jeg mørk mørk blond ny opplevelse.

Musikeren er ute og spiller alle helger, og spesielt etter spellemannsprisen, så ble det full trykk.
Tror de har spille jobber helt til dagen før nyttår!

Jeg har hatt en god periode på jobb, utfordrende men en god periode.
Ingen skal si det er lett å være mellomleder!
Men jeg håper og tror at jeg har såpass mange år erfaring nå at jeg ikke tar ting personlig.

Så takk for februar
Gleder meg til neste......







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar