Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 25. februar 2017

Musikerfrua på en lørdag

Jeg er inne i dette mandag- fredag / mandag-fredag opplegget.
Jeg opplever ukene bare flyr av gårde. Hvor i all verden blir de av ?!

Vel, jeg har vel tilbrakt samtlige helger alene!

Jeg er nå blitt en musikerfrue, dvs han er på spillejobber så og si hver fredag-lørdag.
Da blir helgene litt stusselige altså, må bare si det.

Men heldigvis, sitter jeg ikke her og sturer nei.

I dag var det over skurebøtta, vasking og rydding.

Kvelden blir foran skjermen med manus.

Også skal jeg hente mamma hun kommer fra Gran Canaria, så vips da er lørdagen over.

Helt greit med helg kjenner jeg.

Glad Helg


Farget håret mørkt i dag, og klippet meg - kort lugg ihvertfall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar