Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 4. mars 2017

T/R København på en dag!

På torsdag var jeg t/r København.... ikke å anbefale.

Det å stå opp kl. 3 på natten, krever egentlig bare at jeg måtte komme meg i seng tidligere kvelden før, og det klarte jeg.

Tok flybussen kl. 04.01, tenkte at jeg blir vel helt alene på den bussen, men neida, den var helt full faktisk.
Det var mange omkjøringer pga graving, og vi var fremme på Gardermoen ca 5.50.
Flyet mitt gikk kl. 07.35, så da hadde jeg god tid.
Håndbagasje og Fast Track så suste jeg gjennom ganske så fort.

Men det er fint å ikke stresse da.


Det var noen på kontoret som bestilte, tror hun er svensk...
Jeg ble i hvert fall mann på denne turen.
 
Men vi hadde en fin fin dag i København. Det var møter og møter, en visning og mer møter.
Så var det hjem med 19.10 flyet.
På Gardermoen kl. 20.20, vente på bussen og hjemme 23.00
 
Alt gikk bra, ingenting å klage på, interessante møter, og hyggelig selskap.
MEN du av meg jeg var så utrolig sliten på fredag.
Dessverre så har jeg morgenmøtet hver fredag, og det gikk i ett.
Tenkte at jeg kunne avspasere og komme med tidligere hjem, men den gang ei.
Var hjemme kl. 17.45 faktisk, ikke akkurat tidlig på en freddan.
 
Men med en lettvint middag, så ble det kanalskifte hele kvelden.
Og sofaen.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar