Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 14. februar 2017

Sånn vil jeg bli!!!!!!

Vi har alle ett bilde av oss selv.

Det stemmer selvsagt i mitt hodet, men når andre skal beskrive meg, eller kommentere hvordan jeg oppfattes, så er det ikke alltid jeg kjenner meg selv igjen.

Det er egentlig moro å høre hvordan folk gjør seg opp en mening, UTEN engang å kjenne meg!
Merkelig

Derfor er mitt motto når jeg møter nye mennesker ÅPENT SINN.
Du skal ikke dømme, alle mennesker har så mange sider.
Det er som å skrelle en løk, en tar bort skall på skall.

Alle har noe godt i seg, alle er spennende, du må bare gidde å bli kjent.

Vel, jeg har en helt klar forestilling på hvordan jeg skal bli når jeg blir gammel


Behover ikke å si mer kjenner jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar