Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 19. februar 2017

Oslo Helg

På freddan dro vi innover og skulle ha helkveld i Oslo.

Jeg har fått julegave,nemlig konsertbilletter til Christel Alsos.

Jeg gledet meg skikkelig, har ikke sett henne live.


Vi kjørte innover overnattet på Hotel Thon Vika, kjempefint hotell.
Jeg blir så glad av alle fargene, de har vært så flinke, digger det, det bare oser av god energi.

Dette var i resepsjonen, skikkelig stilig.

Vel, etter å ha vært innom hotellet lagt fra seg kofferten, så var det rett på Aker Brygge.

Vi var sultne men ikke råsultne, vi endte på ett italiensk sted Spurito e.l .
Der spiste vi en alldeles nydelig italiensk pizza og jeg drakk prossecco, dagen komplett.

Vi dro på konserten. Det var ikke helt fult med mennesker, men de som var der var interesserte i hvert fall.
Konserten varte 1 time og 45 minutter.
Jeg spiller Alsos mye i atelie, så jeg kunne nesen alle sangene.
De er fine.
Men slike som Lp synes det blir litt for likt, og jeg skjønner hva han sier.

Bildet har jeg lånt på instagram av Christel Alsos, jeg var på konserten så da håper jeg det går greit.
Selv nøt jeg konserten så jeg glemte å ta bilder rett og slett!


Etterpå vandret vi igjen på Aker brygge, vi lette etter karakokebar men fant den ikke.
Vi endte på Sorgenfri.

Før vi tuslet tilbake til hotellet, og synes vi hadde hatt en topp kveld i byen.

Dagen derpå så må jeg bare nevne den flotte frokosten ( jeg er ikke sponset ).
For det første så var det så fint i frokostbuffe rommet.
Det var rolig musikk, to hyggelige karer som var verter.
De fulgte med smilte, og jeg/vi følte oss veldig vel.

Det var nydelig mat der, alt du kan tenke deg.
Mye frukt og grønt men også alt du forventer.

Deilig deilig rett og slett terningkast 6.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar