Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 16. februar 2017

Hunden Min - FunkyLaban

Jeg har verdens søteste hund!

Han heter FunkyLaban er 5 år gammel, og aldeles nydelig..... synes jeg.

Han veier ca 20 gr og er en undulat!

Jupp min lille fugl tror han er en hund.
Han er mer på gulvet enn i luften.

Han har 4 forskjellige baller som han leker med.
Han elsker ballene sine og løper rundt og leter etter de og om de er under sofaen, ja så går den under der også.

Det som er litt skummelt når en har en slik tam undulat er at han er lett å tråkke på.
Han går så fort, avstandene er ganske så kjapt på kort tid, så det er viktig å følge med på gulvet.

Han er ute mye, når vi kommer fra jobb er buret åpent og til vi legger oss.

Jeg tror ikke at vi hører hvor mye bråk det er på ham, vi er jo vant til det.

MEN han bråker


Funky Laban

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar