Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 26. februar 2017

Kreativ Søndag

I dag hadde jeg når jeg våknet ett "grønt" maleri i hodet.


Jeg fant derfor ett lerret jeg har hatt ett bildet på siden 2012.
Det fikk vike.
Jeg grunnet lerret hvitt og begynte på mitt grønne bildet.

Grønt er 2017 fargen faktisk.
Jeg like grønt men ikke for mye grønt om du skjønner.

Men i dag var det lekende lett.
Jeg blandet blått og gult med en dæsj med hvitt.
Fikk fine nyanser av grønt, og hadde det bare gøy når jeg malte.

Ingen system ikke noe bare hadde det gøy.

Her er resultatet
(tror egentlig at det ikke er helt ferdig)
Men da maler jeg bare litt mer når jeg har lyst

Glad Søndag



Det er jo slik da at når jeg bytter gardiner da bytter jeg som regel stæsj og malerier etter gardinene.
Teit jupp vet det, men det er slik jeg liker det.
Og jeg er så heldig at jeg har mulighet.
Jeg elsker farger, så det er ikke "ting" det skal stå på, jeg har i alle regnbuens farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar