Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 21. februar 2017

"Ferdig" .... med Manus

Ubeskrivelig følelse.......

Usikker, er jeg det? eller er jeg det ikke ?

Nå har jeg brukt hele januar og snart hele februar på å skrive bok.


Jeg er så heldig at jeg har pilotlesere hele 3 stykker.
Jeg har noen voksne også men det er mine pilotlesere på 6,6 og 8 år som er de avgjørende viktige.

De har gitt meg masse god tilbakemelding.
Jeg har tatt alt til meg, og det har gjort masse med fortellingen min.

Jeg må være åpne på det de gir tilbakemelding på, de har ett annet språk og tenkemåte enn meg.
Og det jeg får tilbake er bare så utrolig gøy.

Nå er hele historien i boks, og de får manuset en gang til, så leser de slutten og jeg får "dommen".

Heldige meg.....

Lever på ei lita sky nå, så får vi se når stormen kommer!!!!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar