Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 12. februar 2017

Forfatter i gang


Jeg jobber med det mest tidkrevende, nemlig redigerer.

Jeg har storyen i havn, men nå må en gå gjennom side for side.
Lese høyt for meg selv, og tenke igjennom om det passer alt en har skrevet.

Jeg har nå 2 pilotlesere på 6 år, og de tilbakemeldingene jeg får der, er gull verdt.
Jeg må jo bare høre på de.
Om språket mitt er for tungt.
Om det er ord eller uttrykk de ikke forstår.
Jeg tar imot all tilbakemelding som en svamp.
De er faktisk så viktige, for de kan gjøre den store forskjellen.

Når en sitter slik time etter time, så roper jo magen på litt.

I dag var det en trøtt lompe, men det gjorde susen.

Sitter jo her enda :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar