Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

onsdag 8. februar 2017

Skrider fremover

Juhu, det skrider fremover.....

Jeg skriver i disse dager en barnebok.
Den har spiret og grodd en stund, så i mitt hodet er det ikke så rart det jeg gjør.

Men det som er fint er at nå har jeg fått verktøyet, til å få det slik det skal være.

Jeg går på forfatterskolen, og i går hadde vi det ukentlige Webinaret.
Da snakker Rektoren til oss, og vi får masse vis med tips.

Det er jo slik at når du har full jobb, fritidsaktiviteter, trening og hus og hjem.
Ikke minst familie da blir det Heavy og ta på seg enda ett prosjekt.

Men jeg sier at jeg forfatter, for jeg skal få utgitt min bok......
BARE VENT

Ting tar tid, det har jeg nok av men jeg er så klar på målet mitt langt der fremme.

Nå har jeg hatt en innsendelse og den fikk jeg så fine tilbakemeldinger på at den kan jeg videreutvikle til å bli neste bok.
Nå skjønner jeg selvsagt at en bok tar tid.

Den jeg skriver på nå er en serie på 3.
Jeg har synopsisen ferdig, og opplever at jeg vet hvor jeg skal med de .
Dette er gøy altså

Janne gjør ting hun ikke kan


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar