Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 1. januar 2012

Ny dag bare muligheter

Idag er det første dag av 2012.

Jeg står tidlig opp og huset er helt stille, det å tenne i peisen og tenne stearinlys. Krype i sofaen med en god bok, og nyte roen og stillheten.
Det har snedd ute i natt, og i hagen ligger ett vakkert hvitt urørt teppe på plenen. Det blir lyst og vakkert ute. Kong vinter har svøpt landskapet så vakkert.
Det er nyttårskonsert, og ballett. En for en så flott energi av en slik begynnelse på året og dagen.

Nå er det å komme seg ut og trekke den friske kalde luften ned i lungene.

Herlige vinterdag vi ønsker deg velkommen!!!!

Ellers så er jeg motivert og klar for alle gleder og sorger gjennom dette året.
Det å oppleve alle livets nyanser, det gleder jeg meg til....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar