Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 10. januar 2012

Sommerskole 2012 YES jeg skal til Holbæk kunstnerhøjskole igjen!

Yes, sommerferien er reddet!
Jeg skal på nytt malekurs dette året også, gleder meg allerede.

Jeg har fått melding at jeg er kommet inn på sommerskolen i 2012, det skal bli så utrolig morsomt.
Marianne i Danmark som jeg traff ifjor har ikke fått beskjed om hun er kommet inn, men det håper jeg virkelig. Vi hadde det så morsomt ifjor.
Vi malte fra 9 om morgen til 01.00 om natten.
Du blir så hektet, du faller inn i en boble, og alle er jo der!

Iår blir det en annen lærer, og det blir spennende, vi har jo alle "EGET UTTRYKK" når vi maler, og det å være åpen å ta imot tilbakemeldinger en får, og ikke minst det å få bruke så mye tid på maling, er jo virkelig helt helt ubeskrivelig.

Jeg er klar:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar