Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 29. januar 2012

Strutte pupper

Igår var jeg på handletur med min storesøster. Vi dro til Ski storsenter, og mitt mål var nytt undertøy.
Bente er godt kjent på kjøpesentret, da hun bor i nærheten. Jeg er vel mer slik inn, handle ut, og på Ski storsenter er jeg ikke kjent i det hele tatt.

Vi fant så mye fint, det var mye salg fremdeles, og nå til gi bort pris -70%,-60%, -50% på salg. VI shoppet :-) klær, stæsj og ting vi ikke kan leve uten :-)

Vi sparte selvsagt undertøy handlingen tilslutt, og etter en god lunsj med fantastisk salat (elsker når jeg slipper å lage den selv ) og enda mer skravling. Så gikk vi til bilen med alle bæreposer, og var lissom klare for den "viktige" handlingen.

Når vi kom inn i butikken Change, så fikk jeg en nedtur, det var bare to "småjenter" der, og min erfaring at de er mer opptatt av tyggegummi enn kunder, men der tok jeg feil.
En lite søt snelle kom og hjalp oss, og vi to "kjærringer" i hennes øyne, fikk all den hjelp vi kunne tenke oss. Bare det å bli målt for å få riktig bh er jo viktig. Og vi "kjærringer" hadde selvsagt helt helt feil størrelse.
Så løp hun rundt og fant flotte saker, både på salg og ikke.

Jeg er slik at jeg liker at ting matcher, får litt kortslutning når topp og underdel er forskjellige farger, det blir litt kræsj, men det kommer nok av at jeg er så opptatt av farger ellers, at det for meg ser halvferdig ut!

Vel, vi gikk ut av butikken tusenlapper fattigere, MEN vi gikk ut med STRUTTE pupper!!!!!

To meget fornøyde søstre avsluttet turen og vi boblet :-)

Takk og takk Bentemor, akkurat det jeg trengte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar