Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 31. januar 2012

Te kopp

Jeg er en ihuga te drikker, det kan bli opptil 15 kopper pr dag :-)

Jadda, det er for mye, så nå har jeg trappet ned til...8-10.
Men hva gjør en te så dundrende god! Jo tekoppen.
En god tekopp har en god hank og en stor god størrelse på selve koppen.


Jeg fikk to flotte kopper til jul, og jupp håndtaket er perfekt, akkurat nå er de i oppvaskmaskinen, men det er så flotte.



Jeg gikk over til grønn te etter en Englandstur med jentene mine.
Der var jo earl grey tilgjengelig hele tiden, og det tok  helt av. Jeg drakk te absolutt overralt og hele tiden. Jeg husker før vi gikk på flyet hjem, så måtte jeg ha meg en kopp, og når vi kom til Gardermoen!
Vel, den natten måtte jeg opp å ta en te, da jeg våknet og var skjelven.

Vel Adèle utfordret meg og sa at jeg ikke kom til å klare å slutte og drikke te.
Jeg sluttet tvert, holdt opp i 11 uker, hvor jeg drakk varmt vann med sitron. Så når jeg skulle nyte te igjen fant jeg ut at te uten koffein var nok tingen for meg, og siden da så har det vært grønn te :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar