Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

torsdag 19. januar 2012

Falske Mennesker

Jeg elsker å betrakte mennesker, og flyplasser er faktisk mitt favoritt sted.

Jeg kommer gjerne kjempetidlig før jeg skal ut og reise. For det å kunne betrakte mennesker, og lage historier om hvor de, skal eller hvem de reiser med er så utrolig morsomt!

Jeg liker å betrakte mennesker, fordi jeg synes mennesker er genuint interessante. Det jeg ser er at vi har alle en maske eller fasade. "vi later som", og det er det som er så spennende, fordi når du har lært å lese mennesker, så kan en se bak fasaden . Det er så mye der, og du og du hva jeg ser!!!!!!

At de mennesker som opptrer korrekte, morsomme og utadvendte, egentlig er de som er mest falske.
Stor påstand, ja, men det er lov.
Jeg er ingen besserwisser, men jeg har da levd ett liv, og jeg kan faktisk lese mennesker.
Der er jeg rakrygget, og sikker.

Vær deg selv du gode menneske, når du tør vise hvem du er, får du respekt!
Når du er uekte og falsk da vil du møte døra før heller siden.

Men det kalles å leve.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar