Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 31. desember 2011

Velkommen 2012

Yes, nå avslutter vi 2011, og jeg jubler.
Endelig er dette usle året over.

Jeg hilser 2012 hjertelig velkommen :-)
Dette året blir et meget godt år, ifølge min bestevenninne Wenche, og jeg er heeeeelt enig!
Vi marker i 2012 at vi blir 50 begge to, jeg noen måneder før henne, men det skal bli morsomt!!!

Malingen skal i fokus, jeg skal bli flinkere til å bruke skisseblokken. Jeg skal igjen til Holbæk kunstnerhøjskole og gå sommerkurs. Og jeg skal skrive mer!
Jeg har så mange ideer, og jeg er flink når jeg våkner opp og har ideene å skrive de ned i en bok, for da ligger de der og venter på meg når jeg tar meg tid til å strukturere meg og sette meg ned å skrive novelle eller roman. Så 2012 skal bli en hææærlig kreativt år!

Jeg har masse reiseplaner, Island, Usa, Danmark x2, Toscana, kanskje Barcelona. Kan det bli bedre lissom.
Jeg skal trene på nytt helsestudio 3 ganger i uken.
Jeg går mine faste 1 1/2 times turer og vi skal ta ett salsakurs igjen.

Lars Petter har studio i musikkrommet sitt, og vi skal skrive en sang sammen, og det tror jeg blir bare lekkert.

Vi skal oppdatere kjøkkenet, det trenger ett "løft", og siste store sommer prosjekt er å få malt huset utvendig.

Jeg ser at her kommer mye til å skje på veien, og jeg er klar :-)

RIKTIG RIKTIG GOOOODT NYTTÅR !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar