Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

lørdag 14. januar 2012

Ny sveis !

Yes, idag var jeg hos min fantastiske frisør Mona, og hun er så utrolig flink.
Makan til dame skal du lete lenge etter.
Hun ser deg, og hun fikser deg, til å se utrolig lekker ut på håret.

Idag pratet vi, også så jeg ett bilde i ett blad, på det jeg kaller "livlig" hår.
Og jammen til meg, nå har jeg fått livlig hår jeg også, og det kjennes utrolig flott ut!

Jeg er så utrolig fornøyd, og nesten glede-, gruer meg til å fikse det selv, fordi jeg vet ikke om jeg faktisk klarer det. Men jeg skal forsøke.

Det å gå ut av sin komfortsone, tørre å utfordre seg selv, til å endre bare litt......
kult, Tusen tusen takk Mona, du er den beste frisør i verden.
Og du er så utrolig blid, dyktig, serviceminded og ikke minst aller tiders dame.
Jeg er så glad for at våre veieer har krysses.... du er så god å snill.

Tusen takk :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar