Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 8. januar 2012

NY MOBIL

Jeg har fått en ny mobil, og i dag søndag, har jeg faktisk brukt en hel dag, på den nye følgesvennen :-)

Herre min, det er jo så mye rariteter en ikke hadde fra før.
Det skal oppdateres både kalender, e-mail, bilder og trudelutter.

Det å sette melodi på hvem som ringer inn, er jo utrolig morsomt.
Og gjett om jeg har vært kreativ.....
Jeg kan jo ikke røpe noe, men som sagt jeg har vært meget kreativ.

Så skal en jo lære seg.... alle nye taster, og alle nye finesser og alle nye finurligheter.
Jeg har sittet med instruksjonene absolutt i hele dag.

Nå er det bare å ta på seg refleksvesten, og ut å gå -5 grader.

Hææææææææærlig så kult!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar