Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 30. mai 2017

Uteplass til glede

JA, nå begynner det å hjelpe, endelig.

Jeg opplever at når en har stor veranda er det vanskelig å få den "hjemmekoselig", men nå opplever jeg at jeg er på vei.....

Og det gleder meg.

JA, jeg liker farger, men det kan ikke være rotete, eller jeg vil ikke at det skal være rotete.
Så det er alltid en tanke med disse fargene mine, selv om det kanskje ikke ser slik ut.

Jeg har nå 3 farger som går igjen på verandaen, det er turkis, Orange og blå.
Og jeg synes selvsagt det ser meget bra ut!

Og med stæsj så er det på plass.
JA, jeg har litt mye solcellelys, men jeg synes det blir koselig av det litt varmt lys på kvelden.

GLAD SOMMER
Bare å nyte, det kan hende at det er dette vi får, og det finnes ikke dårlig vær....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar