Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 14. mai 2017

Musikermannens store konsert

I går var DAGEN!

Magic Pie hadde sin store konsert i hjembyen Moss.

Det var solgt over 160 billetter og det var bandet meget fornøyd med.

Planen er å gå i studio og lage skive nr 5, kult!

Vel i hvert fall når en bor sammen med Bassist musikermannen, da vet man når man må innfinne seg.


I går var dagen.

Jeg vet jo hvor mye øving det ligger bak en slik konsert, og det er myyyyye.
Ikke bare det når vi var på kjærestetur, så hadde han reportoaret i øret hele tiden, og pugget.
Og jeg må jo fortelle at jeg på solsengen ved siden av fikk dele den opplevelsen også.
Men jeg klager ikke, jeg er blitt vant til det.

Dette er denne musikken som utfordrer min musikermann, den er komplisert, og den er lang og den krever. Det liker han.
Han er bare råflink ( jeg er ikke innhabil, hører det stadig fra ordentlige musikermennesker).
Og jeg tror han er det, men tiden han legger ned på denne bassen, det er mye.

Vi har levd sammen i 8 år nå og da lærer en jo hva som er viktig.

Lp har ett rom nede og når jeg sier "gå ned og kos med bassen" er det liksom signalet til at han får gå i hulen, uten at jeg blir sur.
Ja, for en må ta noen runder på akkurat det.
Hans verden er bass, og han vil egentlig sitte med den 24/7.
Enkelte kvelder trodde han at han var sosial, når han kom opp med bassen og satt i sofaen og det jeg kaller knugger, men nei det er ikke sosialt.
Når jeg ser kjærlighetsfilm og han sitter ved siden av og basser disse lydene, da kan man fort klikke.
Da ber jeg ham gå pent ned og kose med bassen.

Det vi har gjort nå, er at vi legger en plan, dvs han får en tilmålt tid.
Visst ikke så blir han sittende, og det er ikke for at jeg skal bestemme. Men for at vi skal være noe sammen, så må det bli slik, og vi har fått proff hjelp på dette, så vi vet hva som fungerer for oss!

Men i hvert fall tilbake til ÅRETS konsert.

Den var god, den var faktisk DRITGOD, de leverte så totalt, og jeg ser på facebook i dag at publikummere skriver Magic av Magic Pie, for en reklame.

Og ikke bare det de KOOOSTE seg på scenen, de lekte rett og slett, og var en gjeng med smågutter som storkoste seg, det var ikke mennene på 40-50 og nærmer 60 som stod der i går kveld.
Det var guttungene som rett og slett var "hjemme".

Grattis med vel gjennomført Epic konsert.






Og som musikerfrue, så vet jeg min besøkelses tid.
Det var moro, og det var så utrolig flott å høre på.
Som jeg har fortalt, jeg har hørt denne musikken en del, ja faktiskt nesten daglig.
Men de nailed den så totalt i går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar