Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 7. mai 2017

Bøker

Når jeg er på ferie, så må jeg bare ha med meg MANGE bøker.
Jeg digger å ligge på solsengen og lese.
Jeg har fått solbriller med styrke nå, og det hjelper stort!

Men i hvert fall, jeg tenkte at jeg skulle være litt sosial, så jeg tok ikke med meg så mange denne gangen ( har jo Storytel, så gikk jeg tom kunne jeg bare høre på bok!)

Vel, Lp liker å høre på musikk.
Han skal ha en stor konsert snart, og pugget da reportoaret .

Dette var den første jeg leste, KRIM.
Digget den, jeg liker skrivestilen til Harlan Coben, har alltid gjort det.
Han skriver meget bra, og denne var så spennende at det gikk ikke an å legge den fra seg.
Tok selvsagt noen retninger jeg ikke så, men denne kan jeg trygt anbefale.


Jeg har lest ett par bøker av Sarah Jio og hun leverer hver gang.
Romanse, happy end.
Denne var så godt beskrevet, at jeg kjente nesten som om det var jeg som bodde på husbåten.
Historien var fin, dette var en feelgood bok, anbefales.

Atter en bok som falt i god jord.
Lucinda Riley, er god!
Denne hørte jeg på Storytel og det å bli lest for har også sin sjarm.
Ligge på solsengen, med pluggene i øret.
Hun som leste var bare så dyktig.
Jeg likte fortellingen, jeg likte karakterene og jeg ble som vanlig revet med.


Så begynte jeg på en fjerde bok, men den fikk jeg aldri blitt ferdig med.

På hotellet var det en bokhylle, hvor folk satt fra seg bøker de har lest og ukeblader.
Så jeg var stadig innom der og hentet noen blader og leste litt sladder.

For meg er ferie å få lov og lade.

Jeg sier at jeg legger meg selv til "lading".
Det har jeg gjort, og det var nødvendig, det var kjempedeilig.

Og ikke bare det jeg er full ladet!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar