Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

tirsdag 23. mai 2017

Idag er det min dag....

Min favoritt dag er når jeg har bursdag, ja for så barnslig er jeg at det er den beste dagen i hele året.

Det er min dag, bare min dag, og jeg elsker den dagen bare mer og mer, helt sant!

Vel i år er jeg så heldig å bli 55, kult, for meg er det bare tall, så de tallene skremmer ikke, de er bare der, for jeg er meg uansett.

I år så hadde jeg to selskap.
På fredag hadde jeg venninner på besøk, og jeg serverte wok og dessert.
KJEMPEHYGGELIG, det var så hyggelig å bare sitte og skravle og le og spise og kose seg.

Jeg har verdens beste venninner.
Er så glad i de.







 
Så på dagen min da hadde jeg bedt familie.
Jeg trodde det skulle bli strålende sol, og megaflott, men det blåste litt vel mye så min uteservering ble litt kald.
Men vi innviet verandaen og jeg hadde en hyggelig hyggelig bursdagsfeiring.
 











 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar