Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk

Kunstneren Matiss - øver på penselstrøk
Ja, da tar jeg ett bilde på 140x2 m, kult !

søndag 28. mai 2017

Atelie - kveld

I dag, trengte vi vel begge litt alenetid.

Lp dro avgårde på fotballkamp, Moss spiller!

Jeg gikk i hulen min, atelie!!!!!

Og i dag, hadde jeg en fin klinedag rett og slett.

Det er litt fullt i atelie med masse gamle lerret jeg skal male over.
Så det er liten liten plass til å bevege seg.
Men jeg begynte å male over 3 bilder, og bare klinet i vei rett og slett.
Det ble litt gladfarger i dag, helt ukritisk.

Det er så gøy og ikke ha en plan, bare male i vei. Og så bli kritisk en annen dag.

Jeg begynner på malekurs hos Lise til onsdagen, og det gleder jeg meg til!
ALLTID inspirerende å gå på kurs hos Lise, da bobler jeg over av energi etterpå.
Jeg skal gå 3 onsdager fremover, gleder meg.....
Det var henne jeg begynte hos i 2008, tenk det jeg har 10 års jubileum med maling neste år, kult. Da må jeg gjøre noe sprøtt, kjenner jeg!!!!!

Men i hvert fall, det er godt å komme inn i atelie, godt å se fargene, og la fargene bestemme.
I dag ble det gladfarger, det å stå på gressplen og kline i vei, da blir jeg lykkelig.

Jeg har i hvert fall hygget meg....

 Maleklær, ikke moteshow, ler meg skakk!

Denne er bare i begynnerstadie  her har jeg mer planer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar